komunikat prasowy

Klient docenia współpracę z RAFAKO 19 października 2014

RAFAKO otrzymało nagrodę za najwyższą jakość usług, świadczonych na rzecz wieloletniego klienta – koncernu Valmet z Finlandii.

RAFAKO otrzymało nagrodę za najwyższą jakość usług, świadczonych na rzecz wieloletniego klienta – koncernu Valmet z Finlandii.

Valmet jest dostawcą usług i technologii dla  branż papierniczej, celulozowej i energetycznej na globalną skalę. Firma posiada ponad 200-letnią tradycję istnienia.  Współpracuje z ok. 10 000 podwykonawców z całego świata. Zawsze bardzo dużą wagę przywiązywała do poziomu usług świadczonych przez dostawców. W tym roku najlepszych z nich postanowiła oficjalnie za to wyróżnić. 2 października w Helsinkach, podczas Valmet Supplier Day Award, przyznała nagrody w trzech kategoriach: za innowacyjność, jakość oraz terminowość. RAFAKO znalazło się w gronie partnerów, świadczących usługi najwyższej jakości.

- Nagroda jest zwieńczeniem naszej ponad 20-letniej stałej współpracy. Wcześniej pod nazwą Tampella, później Kvearner, Metso a teraz dla praktycznie tej samej firmy, ale funkcjonującej od stycznia tego roku pod nazwą  Valmet realizujemy projekty produkcyjne, na podstawie dostarczonej dokumentacji, często na przekazanych materiałach. Wykonujemy pewne elementy, nieraz bardzo skomplikowane, które następnie trafiają do miejsc na całym świecie: w Skandynawii, USA czy Brazylii - mówi Krzysztof Burek, Wiceprezes Zarządu RAFAKO S.A i Dyrektor ds. Handlowych.
 


 

- Choć współpraca trwa już od lat, publiczne przyznanie nagrody było dla nas pozytywnym zaskoczeniem. Stanowi potwierdzenie tego, że RAFAKO świadczy usługi na światowym poziomie. Dokonujemy wszelkich starań, by klient był zadowolony i cieszy nas, że to docenia – podkreśla Joanna Czerniawska, specjalista wiodący w biurze handlowym RAFAKO S.A.

O tym, że klient był zadowolony z dotychczasowej współpracy wiadome było już wcześniej.  Valmet często organizował spotkania, podczas których bardzo szczegółowo omawiał historię realizacji projektu, gdzie kwestie jakościowe zawsze odgrywały istotną rolę. - Dla klienta liczy się rachunek ekonomiczny: im projekt jest zrealizowany lepiej, tym mniej trzeba w nim nanosić poprawek i szybciej jest oddany do użytku. Jakość jest po prostu opłacalna z ekonomicznego punktu widzenia. Za każdym razem przy tego typu zestawieniach RAFAKO wypadało bardzo korzystnie. Warto podkreślić, że wśród dostawców Valmetu jest także wielu naszych konkurentów. Jak widać, nasza praca została przez klienta doceniona i RAFAKO otrzymało nagrodę za najwyższą jakość usług, co bardzo nas cieszy i daje nadzieję na kolejne lata owocnej współpracy – podsumowuje wiceprezes K. Burek.

 

« WSTECZ